Eğitim Programlarımız
-
Çocukların en iyi öÄŸrenme yolunun, düz anlatım ya da monoton aktiviteler yoluyla deÄŸil; insanlar, uygun materyaller, olaylar ve çeÅŸitli fikirler kullanarak aktif katılımının saÄŸlandığı High/Scope sistemi
-
Piaget'in tanımladığı geliÅŸim basamaklarına uygun olarak, çocukların ilgi alanlarını ortaya çıkaran, geniÅŸ içerikli somut etkinliklerin (örneÄŸin, el becerilerinin kullanıldığı etkinlikler, grup çalışmaları, empati kurma, geziler gibi...) içinde yer aldığı yapılandırıcı eÄŸitim sistemi
-
ÖÄŸrenmenin sadece dinleme, yazma ve okuma yoluyla deÄŸil, beÅŸ duyunun da tamamen kullanıldığını bir ortamda, öÄŸrencinin çeÅŸitli seçeneklerden arasından kendisinin seçtiÄŸi etkinliÄŸi uygulaması yoluyla kendi kendine öÄŸrendiÄŸi ve öÄŸrenmenin tam anlamıyla keÅŸfetmenin, konsantre olmanın, motive olmanın, öz disiplinin ve öÄŸrenmeyi gerçekten istemenin sonucunda oluÅŸacağını savunan Montessori sistemi
-
Dewey'in dile getirdiÄŸi, öÄŸrenmenin klasik yöntemlerle deÄŸil yaparak öÄŸrenme ÅŸeklinde gerçekleÅŸeceÄŸi pragmatik sistem
-
Teori olarak belirlenmiÅŸ Çoklu Zeka Kuramı çerçevesinde öÄŸrenme farklılıklarını göz önünde tutan öÄŸrenme sistemi
doÄŸrultusunda hazırlanmaktadır. Etkinlikler özenle seçilip, uygulanmaktadır.